Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Panos Gent Walpoort. Meer weten? Ontdek meer
reynaert decloedt
10 okt 2024 om 16:14
1u20min wachten vooraleer je bestelling aankomt ! Een belegt broodje en twee worstenbroodjes , dit was mijn allerlaatste bestelling op takeaway.com !
De Vos Katrien
20 sep 2024 om 13:39
Aardbeitaartje was wak en de aardbeien zelf zagen er ook niet zo vers meer uit. Rest was wel in orde.
yen kaci
31 aug 2024 om 15:06
De helft van mijn bestelling was niet aanwezig! 20 euro in de vuilnisbak, want ook takeaway reageert niet, bij het bellen van panos vertelde de medewerker dat ik zelf maar mijn plan moest trekken. Zakzetters
Joris Van der Leest
2 jul 2024 om 11:58
Bestelling onvolledig en niet correct.
Na bellen naar zaak, afgewimpeld naar TakeAway.
Roland Devynck
8 jun 2024 om 15:58
mijn 2 smos broodjes waren er niet bij.alleen de snaks werden geleverd.
yozlem varol
25 mei 2024 om 18:12
broodjes waren erg slecht. Ik kon het niet eens afmaken, de helft moest naar de prullenbak. Terwijl ik een extra chocoladetaart wilde eten, kreeg ik een croissant. 4 vreemde euro's voor een croissant, dit is complete onzin, ik zal het nooit meer best
maxime
22 mei 2024 om 20:06
Broodjes waren helemaal slap.. groentjes week.. precies een sandwich in plaats van stokbrood. Echt niet tevreden we hebben na 2 happen de broodjes weg gegooid. Nooit meer !
Giovany de Murel
21 mei 2024 om 15:59
Heerlijke broodjes! De ene keer dat er een probleem was met een bestelling werd dit snel en professioneel opgelost door het restaurant zelf.
Roland Devynck
18 mei 2024 om 15:12
eerste keer was lekker
shirley van marcke
12 apr 2024 om 17:09
Was nog warm en puding was lekker
Marte Tack
2 apr 2024 om 12:55
Koude dingen werden warm geleverd, en foute artikelen gekregen
Annie Lens
23 mrt 2024 om 14:06
Vlotte service en lekker vers!